سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه خانه‌های هلال احمر و توجه به نیروی انسانی در نقاط حادثه خیزاهمیت دارد

مشاور رئیس جمعیت و رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: برنامه این جمعیت براساس چشم انداز‌های پنج ساله طراحی به عنوان راهبرد هلال احمر باید در تمام استان‌های کشور ملاک عمل باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن علایی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این جمعیت، یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد هلال احمر استان‌ها را اجرایی کردن راهبرد‌ها و برنامه‌های پنج ساله دانست و گفت: برنامه‌های مدیران عامل استان‌ها نیز باید منطبق با برنامه‌های راهبردی باشد.

او با اشاره به شرایط کرمانشاه، این استان را حادثه خیز دانست و تاکید کرد باید در کنار توجه ویژه به امداد و نجات به سایر بخش‌های هلال احمر نیز توجه جدی شود.

علایی بر توسعه خانه‌های هلال احمر و توجه به نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: هلال احمر کرمانشاه در جریان حوادث زلزله و سیل خوش درخشید.

فریدون نوری از تلاش‌های آرش لهونی در هلال احمر استان و مدیریت سیل امسال قدردانی کرد و گفت: ما در هلال احمر استان کرمانشاه تاکید بر خدمت نیروی بومی داشتیم و از این رو سکان هلال احمر را به فردی دیگری از درون مجموعه هلال احمر سپردیم.

در این مراسم فرزین معتمدی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کرمانشاه معرفی و از خدمات لهونی تجلیل شد.

انتهای  پیام/ز


باید در کنار توجه ویژه به امداد و نجات به سایر بخش‌های هلال احمر نیز توجه جدی شود

برچسب ها: زلزله ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.