سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران پاسخ داد؛

ساعات کاری ادارات و کارخانه‌های تهران تغییر می‌کند؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تغییر زمان فعالیت شهرک‌های صنعتی گفت: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر ساعات کاری ادارات وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین عصر امروز در حاشیه جلسه رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد چرا که با توجه به در پیش بودن تابستان مشکل کسری آب و برق داریم.

وی بیان کرد: اکنون شهرک‌های صنعتی با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند به این دلیل که در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات سال‌های گذشته عملیاتی نشده که کسری آن به دلیل عدم وجود منابع عنوان می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: مقرر شده که بخشی از منابع موردنیاز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، بخشی توسط نیروگاه‌های مستقر و همچنین آب منطقه‌ای تأمین شود ضمن اینکه برق منطقه‌ای نیز باید نسبت به احداث خط لوله و ایستگاه‌های برق اقدام کند.

امامی امین همچنین عنوان کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین برق ۴۰۰ کیلوواتی از حوزه سمنان توسط سازمان مدیریت صورت گرفته تا به زودی این میزان برق وارد مدار شود.

وی همچنین در پاسخ به سوأل خبرنگاری مبنی بر کسری برق و برنامه تغییر زمان‌بندی ساعات کاری گفت: قرار شد برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شود تا با هماهنگی شهرک‌های صنعتی برخی از کارخانه‌ها در ایام هفته تعطیل و فعالیت‌ها آن‌ها به روز‌های پنجشنبه و جمعه منتقل شود تا تقسیم‌بندی صورت گیرد و بار ترافیکی در طول هفته تقسیم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تغییر زمان فعالیت‌ها تنها در مورد شهرک‌های صنعتی است و فعلاً در مورد تغییر ساعات کاری ادارات برنامه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لطفا ساعت کاری پرسنل اداری و آموزشی را یکساعت زود را اعمال نکنید و حذف کنید . زیرا به خاطر تاریکی صبح در اداره ها باید بیشتر لامپ روشن کرد و در قسمت آموزشی هیچ دانشجویی صبح زود دانشگاه نمیاید و اصلا" کلاسی نیست .
فقط زیرساخت ها را درست کنید .
مالک
۱۰:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
آخه با تغییر ساعت کجا مصرف کم میشه . شما بهتره تلفات برق رو با نو سازی زیر ساخت ها کم کنید
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
خواهشمندیم ساعت را اول مهر عقب نکشید همینجوری یکساعت جلو باشه برای کل سال خوبه
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من خودم کارمند بانک هستم بهترین کار این است ساعت کار را حدود 2ساعت زودتر شروع و 2ساعت هم زودتر پایان یابد این کار میشود صرفه جویی مابقی تدابیر اثر چندانی نخواهد داشت ضمن اینکه مردم هم به سحر خیزی که خیلی فواید علمی برای سلامتی دارد عادت می کنند .
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بانکها همینجوریم ساعت 2 3 تعطیلند دو ساعت زودتر هم بخواند تعطیلشون کنند دیگه سرکار رفتنشون چیه؟ اتفاقا ساعت بانکها رو با توجه به اینکه عملیات پولی وابسته به اونهاست باید عقب ببرند
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
كارخونه ها تو اين وضع فقط بايد تو شيفت شب كار كنن