سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان مسلح خودرو در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از انهدام باند سارقان مسلح و دستگیری دو عضو آن با کشف یک قبضه سلاح ممنوعه در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت با اشرافیت اطلاعاتی خود بر منطقه و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، مخفیگاه سارقان را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

سرهنگ بهرامی اظهار داشت:در این راستا تیم‌های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات، ۲ عضو این باند مسلحانه را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح ممنوعه کشف شد.

وی بیان داشت:در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، متهمان به شرارت‌های خود از جمله حمل سلاح غیر مجاز، زورگیری، تیراندازی، اخاذی و ۷ فقره سرقت مسلحانه خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با بیان اینکه تلاش در جهت دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، اظهار داشت:پلیس با استفاده از تمام توان خود، با اقتدار از امنیت مردم دفاع کرده و اجازه نخواهد داد برخی مخلان نظم و امنیت، آرامش مردم را بر هم بزنند.
انتهای پیام/ح

انهدام باند سرقت درکهنوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.