سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکی: مربی قزاق فردا به ایران می‌آید/ ۸ نفر برتر انتخابی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند

مدیر تیم ملی بوکس گفت: مربی قزاق دارای رزومه خوب فردا برای هدایت تیم ملی بزرگسالان بوکس به ایران می‌آید.

علیرضا استکی مدیر تیم ملی بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مربی قزاق تیم ملی بزرگسال کشورمان فردا به ایران می‌آید تا مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس را زیر نظر بگیرد و پس از مسابقات انتخابی، تیم ملی را  برای قهرمانی جهان آماده کند. در طول ۱۰ روز اولیه حضور خود در ایران اردوهای تیم ملی را زیر نظر می گیرد  تا با شرایط آشنا شود.

او در ادامه بیان کرد: به دلیل زمان محدود تا مسابقات قهرمانی جهان ما تیم ملی بزرگسالان را سامان دهی کردیم. با توافق نهایی مربی قزاق با فدراسیون بوکس اردوی بعدی تیم ملی در تاریخ ۲۰ تیر ماه تا مسابقه قهرمانی جهان زیر نظر مستقیم او ادامه خواهد داشت.

مدیر تیم ملی بوکس گشورمان اظهار کرد: انتخابی تیم ملی بوکس جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا  است و  همچنین مسابقات کشوری نیز با نظارت کامل مربی قزاق برگزار می‌شود. نفرات برتر، دوم و سوم هر وزن در انتخابی برای حضور در اردو های تیم ملی انتخاب می شوند. همچنین از میان بازیکنان حاضر در تیم ملی ۸ نفر برای حضور در قهرمان آسیا که سهمیه المپیک است انتخاب می‌شود.

او در پایان گفت: در طول این مدت که مربی قزاق نبود با کمک کادر فنی، ۴ مربی خوب کشورمان و مربی بدنساز تیم را تمرین می‌دادیم تا تیم در شرایط بهتری قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید:

ثوری:حضور مربی خارجی هیچگاه منتفی نشده بود/ نیازیمبتوف از هفته آینده کارش را شروع می‌کند

حضور مربی خارجی برای بوکس در هاله‌ای از ابهام

ملی پوشان بوکس در انتظار پرداخت حقوق معوقه


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره فدراسیون بوکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.