سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های نیمه تمام استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

معاون همانگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: پروژه‌های نیمه تمام استان اردبیل با تدابیر اندیشیده شده در اسرع وقت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های فعال و نیمه تمام استان اردبیل گفت: چندین برنامه مشخص در دستور کار داریم که مهم‌ترین آن تبیین و تشریح اولویت سه‌گانه وزارت کشور در حوزه اقتصادی است تا شاهد توسعه این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به «سال رونق تولید» افزود: فرمانداران در سال ۹۸ ماموریت ویژه‌ای را در قبال واحد‌های تولیدی دارند تا با به کارگیری توان حداکثری خود مانع تعطیلی یا تعدیل نیرو واحد‌های فعال حوزه خود شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به بازدید از پروژه‌های استان اردبیل گفت: امروز از واحد‌های تولیدی فعال و در حال احداث استان اردبیل بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت این واحد‌ها قرار گرفتیم.

دین‌پرست تشریح کرد: کارخانه تولید چرم مغان یکی از این واحد‌های راکد بود که از حدود ۷ سال پیش به دلیل برخی مشکلات از جمله مشکلات زیست محیطی تعطیل شده است، اما تدابیر خوبی در باره فعال‌سازی مجدد این کارخانه اندیشیده شده است.

وی در رابطه با فعال‌سازی مجدد کارخانه چرم مغان عنوان کرد: در طرحی که استاندار اردبیل با سرمایه‌گذار مربوطه ارائه کرده‌اند، قرار است این مجموعه به عنوان پارک علم و فناوری و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مجدد فعال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: با مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بهره‌مندی از شبکه بانکی اعتبارات خوبی به واحد‌های راکد و نیمه‌فعال استان‌ها تعلق خواهد گرفت و انتظار داریم واحد‌های نیمه‌فعال اردبیل نیز در اسرع وقت تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ح

فعال‌سازی مجدد کارخانه چرم مغان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.