سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم ترین مرکز سوانح سوختگی غرب کشور تا پایان سال بهره برداری می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: راه‌اندازی مرکز سوانح سوختگی گلستان، اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بیمارستان سوانح سوختگی گلستان واقع در کرمانشاه با ظرفیت ۵۰ تخت بستری در سه طبقه دارای ۳۸ تخت عادی و ۱۲ تخت ویژه درمان بیماران سوختگی با امکانات تخصصی و فوق تخصصی به‌عنوان مهم‌ترین مرکز سوختگی غرب کشور قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه، با زیربنای هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع) و دانشکده علوم پزشکی رازی کرمانشاه واقع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  اظهار داشت: همه مدیریت‌ها باید با دکتر سروش (رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه) به‌عنوان مسؤول راه‌اندازی پروژه نهایت همکاری را کرده و اولویت‌ها و برنامه‌های وی را برای اتمام ساخت و تجهیز مرکز پیاده کنند.

مرادی ادامه داد: یک سلسله اقدامات عمرانی در دانشگاه وابسته به آغاز به کار این بیمارستان است و باید با مشخص شدن نقص‌ها، نیاز‌ها و اولویت‌ها، تامین‌منابع مالی، تشکیل جلسات هفتگی و جدیت همه همکاران، مراحل پایان کار تسریع یابد.

وی افزود: هر روز افتتاح زودتر بیمارستان سوختگی، رفاه و نجات بیماران را در پی خواهد داشت و این‌کار وظیفه اخلاقی، سازمانی و اجتماعی یکایک ماست.

انتهای  پیام/ز

 

افتتاح  بیمارستان  سوانح و سوختگی در کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.