سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۰ واحد صنفی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب ۱۰ واحد صنفی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه  در طرح ضیافت ماه رمضان  ۸۰ اکیپ بر واحدهای صنفی استان نظارت کردند افزود: در این مدت ۵۰۴ واحد صنفی بازرسی و ۳۵۱ متخلف به اتهام گرانفروشی و عدم درج قیمت جریمه شد.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تقلب از دیگر موارد مشمول جریمه واحدهای صنفی بود اضافه کرد : واحد‌های متخلف در مجموع  به پرداخت  حدود ۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون  ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت :  دربازرسی های این طرح ۱۰ واحد صنفی تهیه غذا، قنادی، نانوایی، خوار‌وبار و عمده فروش در بازار همدان به دلیل تخلف  پلمب شدند.

حسن پور با بیان اینکه یک کارگاه ساخت یخچال صندوقی به پرداخت ۶۳۷ میلیون ریال محکوم شد افزود: این واحد صنفی به اتهام تقلب در فروش یخچال فریزر با شکایت شاکی خصوصی  به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه ۳ واحد رستوران و تهیه غذا در همدان هم  ۵۶۳ میلیون ریال جریمه شد بیان کرد: این واحد‌ها به اتهام عرضه خارج از شبکه یک تن گوشت منجمد،  علاوه جریمه  نقدی  مکلف شدند گوشت های منجمد را در شبکه رسمی توزیع کنند .

انتهای پیام/ب

جریمه ۳ میلیارد ریالی متخلفان در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.