سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قبوض کاغذی تلفن ثابت به زودی از استان قزوین حذف می‌شود

سرپرست مخابرات منطقه قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان حذف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیله‌فروش‌ها سرپرست مخابرات منطقه قزوین در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان گفت: قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان حذف می‌شود و مبلغ هزینه با پیامک و روش‌های متعدد ارسال خواهد شد.

پیله‌فروش‌ها افزود: در حال حاضر قبوض کاغذی شهر محمدیه به صورت آزمایشی حذف شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰۰ هزار تلفن ثابت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار تلفن همراه در قزوین مشغول خدمت به مردم است و نسبت به جمعیت، از استان‌های پیشرو هستیم.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین گفت: در اسفند ماه سال گذشته هم تلفن بیسیم ۲۸۰ روستا به شبکه تلفن همراه اول تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: حذف قبض تلفن ثابت اقدام بسیار خوبی در زمینه کاهش هزینه‌های کشور است و با توجه به سیستم‌های هوشمندی که در دسترس مردم قرار دارد، می‌توان این خدمات را گسترده‎تر کرد و حتی پیامک قبض را نیز کنار گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به طهارت مالی در دستگاه‌های خدمت‌رسان تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمت‌رسان باید به حساب و کتاب مبالغ دریافتی از مردم، دقت ویژه‌ای داشته باشند، زیرا دریافت ذره‌ای پول ناحق، کل سرمایه این مجوعه‌ها را آلوده می‌کند.

انتهای پیام/ک

دیدار سرپرست مخابرات منطقه قزوین  با نماینده ولی فقیه در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.