سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران:

پرونده فک پلمب خانه های پلاک قرمز به دادستانی ارسال نشده است

اسدی گفت: هنوز پرونده‌ای در رابطه با فک پلمپ خانه‌های پلاک قرمز محله‌های شوش و هرندی به دادستانی ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی اسدی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: هنوز پرونده‌ای در رابطه با فک پلمپ خانه‌های پلاک قرمز محله‌های شوش و هرندی به دادستانی ارسال نشده است.

وی افزود: قرار بود که بسیج اطلاعات مربوط به این خانه‌ها را در اختیار دادستانی قرار دهد که تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.

اسدی گفت: برخی دستگاه‌ها مانند دانشگاه علوم پزشکی با جابه جایی مراکز دی آی سی از محله‌های شوش و هرندی موافق هستند، اما پلیس با این اقدام مخالفت می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران ادامه داد: تبدیل مرکز ترک اعتیاد خاورشهر به مددسرا توسط سازمان بهزیستی می‌تواند موجب هجوم بیشتر معتادان به این مرکز می‌شود.

وی همچنین از افزایش۱۷درصدی کشفیات مواد مخدر در دو ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به ۹۷ خبر داد و گفت: در دو ماه افزایش ۱۲درصدی کشفیات لابراتوار مواد مخدر شیشه و‌هروئین را شاهد بودیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ادامه داد: جمع آوری معتادان در استان تهران با افزایش ۲۸درصد رو به رو بوده و همچنین ۹۵درصد پذیریش این افراد در سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۴هزار نفر به ظرفیت نگهداری اضافه شده است.

اسدی در رابطه با خودرو‌های توقیفی نیز گفت: در دو ماهه سال جاری با کاهش ۱۲درصدی خودرو‌های حمل مواد مخدر مواجه بودیم.

وی بیان کرد: تاکنون ۶هزار و ۸۸۶ نفر جمع آوریرو ۴ هزار و ۲۷۵ نفر به مراکز ماده ۱۶ پذیرش شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برخی از انواع مواد مخدر با افزایش قیمت رو به رو بوده اند، اما ماده مخدر شیشه با کاهش ۴۹ درصد مواجه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.