سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازمصدومیت سه نفربر اثر واژگونی خودروپراید تا دستگیری سارق منازل در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه نوزدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی خودرو پراید در خرمشهر

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس شهروندان باسامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی خرمشهر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو تیبا۲ در نزدیکی نهر فیصلی های خرمشهر بلافاصله  یک تیم امدادونجات به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه  این حادثه باعث واژگونی خودرو پراید شد ادامه داد: دراین واژگونی هر سه سرنشین خودرو پراید مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرافزود: مصدومان توسط  اورژانس به بیمارستان منتقل وتحت درمان قرار گرفتند.

دستگیری سارق منازل و اعتراف به چهار فقره سرقت   

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت و گوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم؛ لوازم خانگی از قبیل: یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، سیلندر گاز، مایکروفر و مقداری سیم برق و لوازم دیگر کشف شد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه متهم به چهار فقره سرقت منزل اعتراف کرد، گفت : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ د

 

برچسب ها: حوادث ، امداد ونجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.