سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی گندم از طریق سامانه سیفا انجام می‌شود

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: گندم کشاورزان فقط از طریق سامانه سیفا خریداری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان با اشاره به خریداری گندم از طریق سامانه سیفا گفت: کشاورزان باید پیش از آن در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی ثبت نام و اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنند تا اطلاعات و مشخصات آن‌ها به سامانه سیفا منتقل شود.

وی افزود: اطلاعات و مشخصات کشاورزان و سقف مجاز عرضه محصول هر کشاورز در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی تعریف می‌شود و خرید گندم از افرادی که نام آن‌ها در این سامانه وجود دارد امکان پذیر است.

به گفته رئیس سازمان تعاون روستایی استان، کسانی که اطلاعاتشان در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی ثبت نشده باشد باید برای ثبت اطلاعات به مراکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند.

محمودی با بیان اینکه گندم خریداری شده باید تولید داخل کشور و برای سال زراعی جاری باشد، تاکید کرد: از تحویل هر گونه گندم خارج از دستورالعمل کیفی گندم سال ۹۸ ممانعت می‌شود.

وی اضافه کرد: در مدت زمان خرید گندم و کلزا استقرار تمام وقت عامل تشخیص، عامل ذیحساب، مسئول کنترل کیفی و تحویل گیرنده گندم در مراکز خرید الزامی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان افزود: مراکز خرید باید به باسکول، وسایل افت گیری، رایانه و چاپگر، تجهیزات تخلیه و بارگیری، نگه داری و لوازم آزمایشگاهی مجهز باشند.

انتهای پیام/ک

کشاورزان باید در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی ثبت نام کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.