سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد شرایط پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در فارس

مدیر کل ارتباطات و فناوری فارس گفت: شرایط ایجاد پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال با هدف توانمندسازی و حمایت از کسب و کار جدید در استان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس بیان کرد: پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری فارس ایجاد می‌شود که بعد از پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال مشهد و تهران، سومین پارک در کشور است.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، فعالیت این پارک در محل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز آغاز می‌شود.

سهرابی ادامه داد: با ایجاد پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال، شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و فعالیت افراد مستعد در این حوزه می‌توانند ضمن استقرار در این مکان از تسهیلات ویژه پیش بینی شده از جمله معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: تمام شرکت‌های مستقر در این پارک از قوانین ویژه مطابق با پارک‌های فناوری برخوردار می‌شوند  که برخی از منابع وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای سرمایه گذاری به سمت این پارک هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/ت

فراهم شدن ایجاد پارک فناوری در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.