سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به روستاییان کردستانی در بیمارستان صحرایی

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان از برپایی بیمارستان صحرایی ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی این سازمان در راستای برگزاری کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان در روستاها و مناطق محروم شهرستان های قروه و بیجار خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، قاسم کاوه گفت: بیمارستان خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مناسبت کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان و همزمان با اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی توسط این سازمان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، درمانگاه شهید قاضی و مدیریت درمان تامین اجتماعی از ۱۸ خرداد در منطقه جغرافیایی بین شهرستان های قروه و بیجار برپا شده است.

وی افزود: تیم های پزشکی شهید رهنمون سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در قالب این بیمارستان به منظور غربالگری و شناسایی بیماران به مناطق محروم روستاهای مابین این ۲ شهرستان اعزام شده اند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی کردستان اضافه کرد: این تیم ها شامل پزشک عمومی، پرستار، دارویار و ماما بوده و تا ۲۵ خرداد ماه جاری در این منطقه مستقر و به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند.

وی یادآور شد: تمام خدمات بیمارستانی اعم از خدمات پاراکلینیکی، ویزیت تخصصی و عمل جراعی در این بیمارستان ها به صورت رایگان به مردم ارائه می شود و برخی از بیماران که نیاز به خدمات تخصصی تر داشته باشند به بیمارستان ها قروه و بیجار ارجاع داده می شوند.

کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان یکی از مهمترین رویداهای فرهنگی و ارزشی که با هدف ترویج وانتقال فرهنگ ایثار، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و شناخت سبک زندگی شهدا اواخر خرداد ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/م

برپایی بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در کردستان

 

برچسب ها: بیماران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.