سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکره پرسپولیس با مربی جدید تکذیب شد

با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مذاکره مسئولان این باشگاه با مربی جدید تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه اخباری مبنی بر حضور سرمربی جدیدی مانند افشین قطبی یا ... به جای برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تهران مطرح شد، ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه، خبر مذاکره با سرمربی جدید را تکذیب کرد.

عرب صبح امروز در حاشیه نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، در مورد مذاکره با سرمربی جدید بیان کرد: من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا آمده است؟ متاسفانه رسانه‌ها اعلام کرده بودند که مدیرعامل باشگاه با سرمربی و مربی دیگر صحبت کرده است که این خبر به شدت برجسته شد.

وی افزود: وکیل آن سرمربی به اشتباه این مذاکره را اعلام کرد که اصلا صحت نداشت. آن موضوع اصلا برجسته نشد بعد هم که مشخص شد این سرمربی در ایران حضور نداشته و از اساس این خبر کذب بوده است. این ظلم است، لطفا حق‌الناس را رعایت کنید. پخش کردن خبر‌های این چنینی باعث می‌شود به حیثیت افراد لطمه بخورد و آن چیزی که تکذیب می‌شود در نهایت انعکاس خوبی پیدا نمی‌کند.


بیشتر بخوانید:

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/

برانکو در پرسپولیس ماندنی می شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.