سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی ۳۵۶ نفر با طرح های کشاورزی در بافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: هشت طرح زیر بنائی کشاورزی ودامپروری با هزینه کرد ۶۶۶۵ میلیون ریال که بیش از ۶۲۲۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و اشتغالزایی ۳۵۶ نفر در بافت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۸ طرح کشاورزی و دامپروری شامل سه طرح آبیاری کم فشار، یک طرح آبیاری کم فشار، دو طرح پرواربندی بره و دو طرح گلخانه با هزینه کرد بیش از ۲۷ میلیارد ریال که ۸۸۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

کریمی اظهارکرد: پس از افتتاح طرح‌های آبیاری کم فشار ۱۵۴ هکتار به باغات مجهز به این سیستم افزوده می‌شود و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری معادل ۳۸۸۰ میلیون ریال که ۳۶۰۰ میلیون ریال ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: از دیگر طرح‌های آب و خاک، یک طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۵۲ هکتار است که با هزینه کرد ۸۲۱۰ میلیون ریال که ۵۲۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می‌رسند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت با اشاره به اینکه گلخانه‌ها در این شهرستان توسعه می‌یابند، افزود: در هفته جهاد کشاورزی دو گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت تولید سالانه ۸۰ و ۶۰ تن و با هزینه کرد ۸۴۶۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این گلخانه‌ها ۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

وی گفت: همچنین در این هفته دو طرح پرواربندی بره ۲۰۰ و ۳۰۰ راسی با اعتبار کل ۶۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این دو طرح ۴ شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح کشاورزی در بافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.