سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پسماند روی به نفع مردم استان زنجان تعیین تکلیف می‌شود

استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون بیش از ۷ میلیون تن، پسماند روی در زنجان وجود دارد که به نفع مردم این استان تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه ۲ اقدام در خصوص پسماند روی انجام خواهد شد، گفت: اول اینکه پسماند تولیدی موجود با مکان‌یابی صورت‌گرفته طی ماه‌های آتی در مکان مورد نظر، تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: دوم اینکه پسماند ایجادی جدید نیز در مکان مشخصی مدیریت و تعیین تکلیف می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: نسبت به عرضه خاک انگوران از طریق بورس نیز اختلاف نظر وجود دارد که باید بررسی و جوانب مختلف در نظر گرفته شده و سپس اقدام مناسب صورت پذیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر جمع‌بندی مشکلات و موانع مربوط به صادرات استان، گفت: آن‌هایی که در داخل استان قابل رفع باشند با توجه به تفویض اختیارات دولت به استانداران، مرتفع شده و مابقی نیز با برگزاری جلسه و رایزنی با مسئولین از طریق دولت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بیان مشکل باید راهکار حل آن‌ها نیز از سوی بخش خصوصی ارائه شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸۹ مورد از سوی دولت به استانداران، تفویض اختیار شده و مواردی نیز در حال طی مراحل تصویب هستند که در آینده، تفویض اختیار خواهند شد.

مقام عالی دولت در استان زنجان در خصوص پنجره واحد صادراتی، گفت: می‌توان به جای حضور نماینده اتاق بازرگانی، نمایندگانی از دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در این پنجره حضور داشته باشند که این امر، انگیزه‌ای به صادرکنندگان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز وظیفه تمام مسئولین، آرام‌سازی جامعه است تا بتوانیم مشکلات را تا حد توان در سایه آرامش حل کنیم.

حقیقی با بیان اینکه وضعیت امروز به اوج دشمنی استکبار و استبداد رسیده است، اظهار داشت: نوکران استکبار در منطقه نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و هرچند گروهک تروریستی داعش را با هزینه‌های هنگفت به وجود آوردند، اما به زمین بایر خورده و با شکست مواجه شدند.

این مسئول ادامه داد: دشمن با وجود شکست در منطقه باز هم به دشمنی خود ادامه می‌دهد که باید با ایجاد آرامش در جامعه در برابر آن‌ها ایستادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیأت اندیشه‌ورز خوبی متشکل از واردکننده ، صادرکننده، چهره‌های دانشگاهی و تعدادی از مدیران استان تشکیل شده که موضوعات مختلفی در آن بحث و تبادل نظر می‌شود.

انتهای پیام /ک 

تاکید استاندار زنجان به تعیین تکلیف پسماندهای روی این استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.