سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع موانع تولید سرمایه گذاران / امضاء تفاهم نامه با معین‌های اقتصادی در بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: حمایت از تولید و اشتغال رویکرد اصلی دولت است که باید بستر لازم برای فعالیت این بخش فراهم شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مجتبی شاکری فرماندار بردسکن در دیدار با سرمایه گذار واحد تولیدی آجر سفال گفت: تاکنون دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعامل خوبی حمایت از تولید و اشتغال داشته اند و امید است این هم‌افزایی منجر به افزایش تولید و اشتغال شود.

وی بر شروع مجدد خط تولیدواحد تولیدی آجر سفال تأکید کرد و افزود: مجموعه مدیران باید با استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌های شهرستان تلاش کنند و با رفع موانع، سرمایه گذاران را امیدوارتر از گذشته برای توسعه اشتغال و کارآفرینی ترغیب کنند.

فرماندار بردسکن گفت: در سفر آینده استاندار خراسان رضوی ۱۶ تفاهم نامه با واحد‌های تولیدی و معدنی و پست بانک کشور به امضاء خواهد رسید که در تشکیل مثلث‌های توسعه اقتصادی استاندار، شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل آباد از ۱۲ منطقه ایجاد شده در استان جزء منطقه ۱۰ می‌باشند.

شاکری ادامه داد: در شهرستان بردسکن مجتمع مس نسیم (شرکت کومه معدن پارس)، کارخانه تولیدی فرش عرسین، معدن طلا سه بندون (شرکت آسیا پی جو بینالود)، کشت و صنعت آستان قدس رضوی و پست بانک کشور به عنوان معین‌های اقتصادی مشخص شده اند.

وی با اشاره به‌وجود معادن مس و طلا در این شهرستان آینده روشنی را با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران در این شهرستان پیش‌بینی کرد و گفت: به رغم این که اکنون بیشتر معادن به‌صورت خام فروشی تولید دارند، اما امید است در آینده نه چندان دور با ایجاد فرآوری‌های لازم، این خام‌ فروشی تبدیل به‌فرآوری محصولات مختلف از مس و طلا در این شهرستان باشد.
 
انتهای پیام//م.پ
 

هم افزایی برای  تولید و اشتغال در بردسکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.