سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان دومین دوره المپیاد استعداد‌هایی برتر ورزشی کشور شد/ مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این که زنجان میزبان دومین دوره المپیاد استعداد‌هایی برتر ورزشی کشور شدگفت : این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش زنجان در مسیر رشد و تعالی مطلوب قرار دارد،گفت: افتخارافزینی ورزشکاران زنجانی در رشته‌های مختلف ادامه دارد.

وی از قطعی شدن میزبانی زنجان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور خبر داد و گفت: براساس اعلام آمادگی مدیران کل ورزش وجوانان استان‌ها و پس از بررسی‌های ستاد المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور ۱۰ استان میزبان دومین دوره المپیاد مشخص شدند.

خلیلی با بیان اینکه استان زنجان دارای امکانات بیسار خوب و مطلوب سخت افزاری ورزش است، خاطرنشان کرد: استان‌های زنجان، اردبیل، البرز، کرمانشاه، قزوین، تهران، سیستان و بلوچستان، کردستان، مازندران و گلستان ۱۰ استان کشور میزبان دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات در دوبخش پسران و دختران برگزار می‌شود، ابراز داشت: زنجان در نخستین دوره این مسابقات نیز در چهار رشته ورزشی میزبانی را برعهده داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه ورزش زنجان در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار دارد، افزود: به زودی میزبانی زنجان در رشته‌های مختلف مشخص و اعلام می‌شود.

انتهای پیام /ک 

زنجان میزبان مهربان برای ورزشکاران از سراسر کشور خواهد بود 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.