سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی برداشت هزار و ۸۰۰ تن گندم از مزارع شهرستان نطنز

مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: با توجه به عملکرد متوسط چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در هر هکتار، پیش‌بینی می‌شود امسال هزار و ۸۰۰ تن گندم از مزارع شهرستان برداشت شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرضا مهدی‌بادی مدیر جهاد کشاورزی نطنز از آغاز عملیات برداشت گندم در منطقه بادرود خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از مجموع ۳۵۰ هکتار مزارع سطح زیر کشت گندم حدود ۸۵ هکتار معادل ۲۴ درصد برداشت شده است.

وی ادامه داد: امسال محصول گندم با قیمت تضمینی هزار و ۷۰۰ تومان خریداری شده و به انبار سیلوی کاشان تحویل شده است، همچنین انبار شرکت تعاونی وحدت خالدآباد نیز برای خرید و جمع‌آوری گندم شهرستان با قیمت تضمینی آمادگی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی نطنز یادآور شد: با توجه به عملکرد متوسط چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در هر هکتار، پیش‌بینی می‌شود امسال هزار و ۸۰۰ تن گندم از مزارع شهرستان برداشت شود.

مهدی‌بادی با بیان اینکه گندم در مزارع بزرگ با کمباین و به صورت مکانیزه و در مزارع کوچک به روش دستی برداشت می‌شود، اظهار کرد: کشاورزان برای تحویل گندم مازاد بر نیاز به سیلو، باید کپی کارت ملی و یک شماره حساب فعال بانک کشاورزی ارائه کنند.

انتهای پیام/م

 

آغاز خرید تضمینی گندم در نطنز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.