سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان؛

نمایندگان کرمانشاه و گلستان پیراهن تیم ملی را به تن کردند

با پایان مرحله نخست انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، نمایندگان کرمانشاه و گلستان ملی پوش شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از ۲ روز رقابت فشرده و حساس بین ۱۲ مدعی پوشیدن لباس مقدس تیم ملی، مرحله نخست مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور با انجام ۱۱ دور خاتمه یافت.

در این رقابت‌ها ندا شهسواری دارنده رنکینگ یک بانوان ایران از کرمانشاه با ۹ پیروزی و ۲ باخت در مقابل حریفان خود موفق شد با مجموع ۲۰ امتیاز در پایان روز دوم بار دیگر بعنوان نفر اول به عضویت تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور آید.

مهشید صامت از گلستان نیز با کسب ۱۹ امتیاز از مجموع ۸ پیروزی و ۳ باخت به همراه ندا شهسواری مستقیما پیراهن ملی را به تن کرد.

حساسیت این رقابت‌ها منجر شد تا مهشید اشتری، شیما صفایی، فاطمه جمالی فر علارغم تساوی در امتیاز کسب شده در تعداد گیم‌ها گوی سبقت را به ترتیب نام از یکدیگر بربایند و جایگاه سوم تا پنجم را در مرحله نخست این رقابت‌ها به نام خود ثبت نمایند.
ملیکا کرمی با ۱۸ امتیاز، مریم صامت با ۱۷ امتیاز و هلیا اصغری با ۱۶ امتیاز به ترتیب جایگاه ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

مرحله شانس مجدد برای پوشیدن لباس ملی طی ۲ روز آینده برای نفرات سوم تا هشتم به گونه‌ای مهیاست که نفرات حاضر علیرغم امید مجدد لحظات نفسگیری را پشت سر خواهند گذاشت

سارا شهسواری، صبا صفری، پریا خضر و پریناز حاجیلو نیز به ترتیب در جایگاه ۹ تا ۱۲ قرار گرفتند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

جدال برترین‌های تنیس روی میز بانوان کشور برای تصاحب پیراهن تیم ملی

دبیر فدراسیون تنیس روی میز مشخص شد

تاریخ و میزبان رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس روی میز ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.