سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۶۰۰ میلیون ریالی مدارس فارس به آسیب دیدگان سیل

مدارس استعداد‌های درخشان فارس به آسیب دیدگان سیل اخیر۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارشناس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌ و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس و انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس استعداد‌های درخشان فارس بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک‌های خود را در قالب اقلام موردنیاز دانش آموزان و مدارس مناطق سیل‌زده به مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر ارسال کردند.

یونس غلامی افزود: با توجه به شیوه‌نامه کلیات استعداد‌های برتر باهدف حمایت از استعداد‌های برتر در تمامی مدارس و بنا به مصوبات جلسه مدیران مدارس استعداد‌های درخشان استان در اسفند پارسال، مقرر شده بود جشنواره‌های فرهنگی – هنری، جشنواره‌های ورزشی و جشنواره دست‌ساخته‌های دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان در اردیبهشت‌ برگزار شود.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل در نقاطی از کشور و ازجمله شهر شیراز به پیشنهاد مدیران مدارس سمپاد تصمیم گرفته شد در راستای اجرای مطلوب‌تر طرح شهاب و حمایت از استعداد‌های برتر مدارس عادی با مشارکت مدیران و اولیاء دانش آموزان مدارس تیزهوشان، هزینه‌های برگزاری این جشنواره‌ها صرف اقلام مورد نیاز دانش آموزان و کمک به مدارس آسیب‌دیده از این سیل شود.

کارشناس اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌ و پرورش فارس بیان کرد: این اقلام در اختیار مدارس و دانش آموزان حادثه‌دیده در محله سعدی شیراز قرار گرفت و بخشی از این کمک‌ها در قالب برنامه‌ای تلفیقی با همکاری اداره استعداد‌های درخشان آموزش‌وپرورش استان خوزستان به مدارس آسیب‌دیده و دانش آموزان استان خوزستان اختصاص یافت.

غلامی اظهار داشت: این اقلام شامل تعداد ۹ دستگاه آب‌سردکن، بیش از ۷۰ تخته پتو، لوازم‌التحریر معادل ۵۰ میلیون ریال و برخی امکانات و اقلام ورزشی مورد نیاز مدارس است.
انتهای پیام/م

کمک مدارس استعداد‌های درخشان فارس به سیل زدگان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.