سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت تاخیر پرواز شیراز – تهران چه بود؟

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب در خصوص تاخیر سه ساعته در پرواز شیراز – تهران توضیح داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احسان استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب در خصوص تاخیر در پرواز شیراز – تهران گفت: این پرواز از فرودگاه عسلویه در استان بوشهر به مقصد شیراز حرکت کرده و قرار بود پس از سوار شدن شمار دیگری از مسافران، ساعت ۱۴ امروز (هجدهم خرداد) فرودگاه شیراز را ترک کند اما با تاخیر ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه شیراز شد.

وی ادامه داد: همین امر سبب بالا رفتن درجه حرارت دما شد و زمانی که درجه حرارت بالا رود باید هواپیما سبک‌تر از دیگر اوقات باشد به همین دلیل ۱۳ نفر از مسافران با رضایت خود از هواپیما پیاده شدند.

احسان استوار با بیان اینکه اگر هواپیما به موقع وارد شیراز می‌شد نیاز به پیاده کردن مسافران و سبک کردن وزن هواپیما نبود، افزود: همین امر سبب تاخیر در پرواز هواپیما نیز شد و ۱۳ مسافر پیاده شده نیز با پرواز بعدی می‌روند.

گفتنی است مسافران پرواز کاسپین که قرار بود از شیراز به تهران حرکت کند به علت اینکه دست اندرکاران فرودگاه بین المللی شیراز فراوانی بار را مانع حرکت اعلام کردند در داخل هواپیما معطل ماندند و پس از حدود سه ساعت تاخیر این پرواز انجام شد.

انتهای پیام/چ

تاخیر پرواز شیراز – تهران

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.