سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی فنی لیفان ۵۲۰i

خودرو ۵۲۰ اولین تجربه حضور لیفان در ایران بود؛ این لیفان سال ۲۰۰۶ در پکن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۵۲۰ اولین تجربه حضور لیفان در ایران بود. این لیفان سال ۲۰۰۶ در پکن رونمایی شد.
 
به طرزی باورنکردنی این چینی روی پلت‌فرم سیتروئن ZX مدل ۱۹۹۱ ساخته شده بود. ZX نیز بعد‌ها تبدیل به زانتیای معروف فرانسوی‌ها شد. ۵۲۰ به دلیل استفاده از متریال ارزان‌قیمت، به شدت از سوی بازار کشور‌های در حال توسعه با استقبال روبه‌رو شده بود و حتی در روسیه، طرفداران پر و پاقرصی داشت.
 
 
این لیفان در حالی در سال ۹۱ به بازار کشورمان پای گذاشت که تندر ۹۰ اجازه موفقیت خودرو‌های کوچک شهری را به هیچکس نمی‌داد. اندکی بعد از ۵۲۰، کرمان موتور نسخه فیس‌لیفت شده آن را با نام ۵۲۰i معرفی کرد که چراغ‌های عقب متفاوتی داشت و به لحاظ فنی، هماهنگی بیشتری میان پیشرانه و جعبه‌دنده آن مشاهده می‌شد.
 
 
واقعیت این است که حتی ۵۲۰i نیز برای کرمانی‌ها، موفقیت چندانی به همراه نداشت و کیفیت رو به نزول آن صدای مشتریان را درآورده بود. شاید به همین دلیل بود که تولیدکننده ایرانی تصمیم گرفت تا برادر بزرگترش یعنی ۶۲۰ را به بازار ایران بفرستد.

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.