سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس تلفنی ناشناس آذری جهرمی با پشتيبانی شرکت‌های مخابراتی +فایل صوتی

فایل صوتی که در آن وزیر ارتباطات به طور ناشناس با اپراتور پشتیبانی یکی از شرکت‌های مخابراتی در مورد قطعی اینترنت صحبت می‌کند منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فایل صوتی مکالمه تلفنی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که بدون معرفی خود با پشتیبانی مخابراتی (۲۰۲۰) در مورد قطعی اینترنت تماس گرفته بود، منتشر شده است.

گفتنی است؛ صبح امروز آذری جهرمی در حساب کاربری خود در فضای مجازی درخصوص اقدام عملی‌اش برای پیگیری نحوه ارائه خدمت این شرکت‌ها توضیح داده بود. او به دلیل معطلی و برخورد نامناسب آنها تنها دو هفته به سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان فرصت داد تا این وضع را اصلاح کنند.


بیشتر بخوانید: فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات


در ادامه فایل صوت منتشرشده از این مکالمه را می‌توانید بشنوید:

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۲۱:۵۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر _-اقای جهرمی در زمان وزارت شأن ظلم بسیار بزرگی در حق بنده و خانواده ام روا داشته اند که باید در محضر خداوند بزرگ جوابگو باشند . ما که نمی بخشیدم ایشان را
فیروزی
۰۱:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
می شود نسل دوم همراه اول خیلی قوی کنید
هموطن
۰۸:۲۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشی ما به شما اعتماد میکنیم ولی افراد برای یافتن فرستنده نامه از دوربيهاي دفاتر پست. پیدا نموده و به خودشان و خانواديشان را اذیت میکنند شما نباید اجازه دهید برادر گرامی پشت پناه ما شما هستيد
امیر حسین صالحی
۰۰:۳۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام 2020 .تماس گرفتم 16 دقیقه پشت خط بودم از 118 قبلش تلفن مخابرات محل خودمون رو گرفتم یا اشغال بود یا کسی جواب نمی داد از اینترنت موبایلم سایت رو پیدا کردم
شما یکبار 2020 رو امتحان کنید
سعید
۲۱:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام. بنده از نیروهای پشتیبانی و فروش اینترنت مخابرات هستم در اداره ما تمام نیروهای فروش و پشتیبانی دارای سطح دسترسی به سامانه fixcrm جهت بررسی وضعیت مشترک از نظر امکانات شبکه هوایی و اینکه از کدام شرکت رانژه دارد را دارندو این به نظر من جزء الزامات باید باشد. تشکر
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
من پدرم مخابراتیه، سامانه 2020 فقط برای پشتیبانی از سرویس اینترنت شرکت مخابراته، نه شاتل و غیره
حامد
۰۴:۲۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام
در جواب نظر مجید
بله کاملا درست میفرمایید
بنده خودم نماینده شرکت اینترنتی هستم
طبق دسترسی هایی که به نمایندگان داده میشه
هر نماینده شرکت x یا پشتیان فقط رانژه خط های خودش شرکت x رو میتونه
ببینه و اگه فردی رانژه شرکت دیگه ای باشه فقط پیام Adsl داره
رانژه شرکت دیگری می باشد نمایش داده میشه
فقط مخابرات منطقه دسترسی کامل به رانژه تمام شرکتها رو داره.
وسلام
مجید
۱۸:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام اول اینکه جناب وزیر درخواست دریافت یک سرویس اینترنت از نوع adsl رو داشتن .پشتیبان در کمال آرامش و ادب اعلام میفرمایند خط شما رانژه (دایری) از شرکت دیگر رو دارد .ایشون (جناب وزیر ) اظهار بی اطلاعی میفرمایند در چنین شرایطی تنها مرجع که میتونه پاسخگو باشه که کاربر قبلا یا در حال حاضر(بی اطلاعی مشترک فعلی--بخوانید وزیر )از کجا دایری دارد خود مرکز مخابرات منطقه میباشد ..نتیجه گیری با مخاطبین