سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه: آرژانتین نمی‌خواست بازی را به ملی پوشان ما واگذار کند

کارشناس و مربی والیبال گفت: ملی پوشان ما در بازی مقابل تیم آرژانتین تحت فشار بودند، زیرا آرژانتینی‌ها نمی‌خواستند بازی را به ما واگذار کنند.

مصطفی کارخانه کارشناس و مربی والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با پیروزی سه بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آرژانتین در هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: بازی خوبی بود، ما پیروز شدیم، اما روز گذشته به دلیل بازی سنگینی که مقابل برزیل داشتیم شاهد افت و خیز‌هایی در بازیکنانمان بودیم، بازی مقابل برزیل انرژِی زیادی را از ما گرفت.

او تصریح کرد: در طول بازی تحت فشار بودیم، چون آرژانتین نمی‌خواست بازی را واگذار کند، دفاع وسط این تیم از بازیکنان قدیمی و باتجربه بود، اما سایر بازیکنان آرژانتین از جوانان بودند.

سعید معروف بازیکن تاثیرگذاری بود

کارخانه افزود: از نظر بازی خوشبختانه سعید معروف بازیکن تاثیرگذاری است و بهترین سال‌های عمر بازیکنی اش را سپری می‌کند، او دریافت‌های ۵۰ درصدی را به پاس ۱۰۰ درصدی تبدیل می‌کند و پاس‌هایی که به او می‌رسند تک دفاعی هستند. در صورتیکه یکسری پاسور‌ها توپ‌هایی را پاس می‌دهند که ۲ دفاعی هستند و این کار سختی به حساب نمی‌آید، اما کاپیتان تیم ملی ما از توپ‌هایی پاس می‌سازد که تک دفاعی هستند.

او در ادامه گفت: محمد رضا حضرت پور عملکرد فوق العاده‌ای در توپ گیری‌ها داشته است و بازیکنان ما نظیر علی شفیعی، امیر غفور، سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور دفاع‌های قوی و مستحکمی برای ما به شمار می‌آیند.

کارشناس والیبال افزود: با وجود اینکه روز گذشته در پنج ست نفس گیر مقابل برزیل صف آرایی کردیم، اما بازیکنان ایران حتی با وجود اینکه صبح‌ها بدن آن‌ها خوب جواب نمی‌دهد با قدرت مقابل آرژانتین ظاهر شدند و ما باید به آن‌ها خدا قوت بگوییم. بازی بعدی ما با تیم ژاپن است و ملی پوشان ما نباید این تیم را دست کم بگیرند، زیرا سرعت بازی بالایی دارند و از امتیاز میزبانی هم برخوردار هستند. من امیدوارم در میزبانی ارومیه و اردبیل بهترین نتایج را مقابل حریفانمان کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳- آرژانتین ۱ / ادامه روند نمایش اقتدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال

ایران - برزیل / جدال برای تثبیت صدرنشینی / شاگردان کولاکوویچ در اندیشه تحمیل چهارمین شکست سلسائو

غفور امتیاز آورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا

تیم ملی ایران ۳ – ایتالیا ۲ / غول کشی در اولین روز از جام بزرگان جهان در ناگویا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.