سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون بر ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات مسکن به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض و تسهیلات بانکی برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی مردم سیل زده این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ملک سالاری  اظهار داشت: ۲۸ میلیارد تومان از این اعتبار شامل تسهیلات بانکی و هفت میلیارد و ۸۰ میلیون تومان نیز به صورت کمک بلاعوض به واحد‌های مسکونی سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در سیل‌های اخیر در سراسر سیستان و بلوچستان ۷۴۰ واحد مسکونی مناطق روستایی و شهری دچار آسیب شدند که از این تعداد ۶۲۰ واحد مسکونی نیاز به ساخت مجدد و ۱۲۰ واحد مسکونی این مناطق نیازمند تعمیر هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت واحد‌های مسکونی مناطق شهری استان ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد.

سالاری افزود: همچنین برای ساخت واحد‌های مسکونی مناطق روستایی استان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی و پنج میلیون تومان کمک بلاعوض نیز برای تعمیر واحد‌های مسکونی سیل زدگان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چهار بانک رفاه، مسکن، سپه و تجارت بزودی ارائه تسهیلات بانکی به سیل زدگان استان را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/گ

تسهیلات برای سیل زدگان سیستان وبلوچستان

برچسب ها: سیل ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.