سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان منزل در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان منزل در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفتگو: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف منزل در شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و اظهارات مالباختگان مشخص شد سارقان که جوان و بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن داشتند با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای و سلاح گرم اقدام به سرقت می‌کردند.

وی افزود: مأموران با توجه به اظهارات مالباختگان، انجام تحقیقات و استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی به سرنخ‌هایی از این سارقان دست یافتند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۵ زاهدان هنگام گشت زنی‌های هدفمند در بلوار بعثت به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دارای ۴ سرنشین جوان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه راننده فاقد گواهینامه بود مأموران سرنشینان را پیاده و خودرو را بازرسی کردند.

در بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه سلاح وینچستر کشف و سرنشینان خودرو با توجه به اظهارات ضد و نقیض همگی به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند، اما با توجه به اسناد و ادله پلیسی لب به اعتراف گشودند و به انجام سرقت از منازل شهرستان زاهدان با مشارکت یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ملاشاهی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات، با دعوت از ۸ نفر از شاکیان، افراد دستگیر شده مورد شناسایی قرار گرفتند و صحنه‌های سرقت توسط آنان بازسازی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

انهدام باند سارقان منزل در زاهدان

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حفاظ و قفل ضد دیلم
۰۱:۰۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
آیا میدانید در مقابل سارقینی که دستگیر میشوند و دستگیری آنها رسانه ای میشود چند ... سارق دستگیر نمیشوند؟؟؟!!!

آیا میداننید اگر گزارش تمام سرقتهایی که سارقین از درب آپارتمان وارد شده اند را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که فلزی یا چوبی بودن درب و یا حتی چندین زبان بودن قفل برای سارقین فرقی نمیکرده و سارقین فقط قفل دربها را باز، هک یا تخریب کرده اند؟؟؟؟!!!

آیا میدانید چیزی به عنوان درب ضد سرقت وجود خارجی ندارد وقتی سارقین میتوانند به سادگی قفلهای روی آن را باز، هک یا تخریب کنند؟

پس اگر میخواهید از شر سارقین در امان بمانید و هیچ سارقی به هیچ روشی نتواند از درب منزل یا محل کار شما وارد شود باید قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنید که هیچ سارقی به هیچ روشی امکان باز، هک یا تخریب کردن آن را ندارد و دربی که قفل ضد دیلم گاردمن روی آن نصب شده باشد برای سارقین همیشه بسته خواهد ماند.