سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به رگولاتوری برای بهبود خدمات پشتیبانی مخابرات

آذری جهرمی با انتشار پستی اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات و سرویس‌دهندگان تنها دو هفته برای اصلاح و بهبود پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نسبت به ضعف خدمات‌دهی پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) انتقاد کرد و نوشت:

«امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.

این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست. دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.

در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌ را درباره‌ ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام آقای وزیر
از زمانی که مخابرات در سال 88 خصوصی شد تا الان مورد بی مهری و بدقولی های زیادی از طرف مدیران و هیئت مدیره قرار گرفته به طوریکه مخابرات آیین نامه استخدامی مصوب خود را اجرا نمی کند و با بهانه های مختلف از اجرای آن طفره رفته و موجب تضییع حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته شده است به طوریکه پرسنل بعد از بازنشتگی تازه کمربندها را سفت کرده و ماراتن بالا و پایین رفتن پله های دادگاه را جهت رسیدن به حق و حقوق قانونی از دست رفته خود در طی سالیان گذشته شروع می کنند و شاغلان نیز با پیگیری های انجام شده در طی 10 سال گذشته از طریق انجمن های صنفی به حق و حقوق خود نرسیده و اغلب آن ها انگیزه لازم جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی بهتر را ندارند اخیراً هم روال این شده که یک مدیرعامل انتخاب می شود یکسری قولهای خوش و آب و رنگ به کارکنان می دهد و بعد از گذشت چند سال می آید به مجموعه شما و ترفیع می گیرد و همه قولهایش را هم بدون انجام با خود می برد و بعد یکی دیگر می آید چند سال کارکنان را سرگرم می کند و 10 به همین منوال می گذرد آقای وزیر آیا بهتر نیست یک فرصت یا ضرب الاجل هم به مخابرات بدهید تا حق و حقوق تضییع شده پرسنل خود را بی کم و کاست رفع نماید آیا این حق الناس نیست؟
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
جلوي پيامكاي بد موقع رو بگير ساعت سه و چهار تبليغاتشون مياد و خواب رو به چشم مردم حروم كرده