سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک یزد خبرداد؛

قیمت مسکن یزد بر شیب نزولی قرار گرفت

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک یزد از کاهش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در یزد، در تابستان امسال خبر داد.

دشتی نژاد نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: برآورد‌ ها و تحلیل‌های کارشناسان بخش مسکن بر این است که تا پایان فصل تابستان امسال شاهد کاهش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در یزد خواهیم بود.

دشتی نژاد با بیان اینکه تثبیت قیمت دلار و طلا و یا به نوعی عدم افزایش جهشی دلار و سکه طبیعتا در زمینه کاهش قیمت مسکن تاثیرگذار بوده است افزود: کاهش توان خرید مردم و نیز جدای از بحث تورم، شکل گیری نوعی بورس بازی در بازار مسکن از دیگر عوامل موثر بر کاهش قیمت  مسکن است.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک یزد اظهار کرد: از فروردین ماه تا پایان سال ۹۷، به طور میانگین شاهد افزایش ۷۰ تا ۸۰ درصدی قیمت مسکن در یزد بودیم و متاسفانه این روند افزایش قیمت، از ابتدای امسال نیز کماکان ادامه داشت، اما خوشبختانه در مقطع زمانی فعلی شاهد افزایش قیمت در بازار مسکن نخواهیم بود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر دو هزار و ۱۵۰ واحد مشاوره املاک در یزد فعال هستندخاطرنشان کرد: متاسفانه تقریبا ۲۵۰ واحد مشاوره املاک در یزد بدون پروانه در حال فعالیت هستند که در حال ساماندهی آن‌ها هستیم و در صورت عدم اقدام آن ها برای دریافت مجوز قانونی، دفاتر آن ها تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

کاهش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در یزد

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.