سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مدافع ملی پوش به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها

مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران به سوالی درباره پیشنهاد پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از خروج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله پرسپولیس تهران از ایران، او در نشستی که با ایرج عرب، مدیرعامل تیم داشت، فهرست بازیکنان آزاد و مدنظرش را تحویل مدیران باشگاه داد تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند و این درحالیست که طبق شنیده‌ها نام محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق استقلال تهران هم در آن است.

درحال حاضر پرسپولیسی‌ها در صدد تامین مطالبات برانکو هستند تا او را در پرسپولیس حفظ کنند و اگر مدیران این تیم موفق به پرداخت ۹۵۰ هزار یورو شوند، مرد کروات در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد شد و تیم را برای فصل آینده آماده خواهد کرد.  

کنعانی زادگان که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم برای تیم ملی بازی کرد و عضو باشگاه ماشین سازی تبریز است، در مصاحبه هایش از علاقه به پرسپولیس گفته و پیش از سفر او با تیم ملی به سئول برای دیدار با کره جنوبی زمانیکه با او از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها صحبت کردیم، کنعانی بیان کرد، که در حال حاضر در اردوی تیم ملی است و نمی‌خواهد در این باره صحبت کند.

سرخپوشان درحال حاضر سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و شاهین عباسیان را در اختیار دارند که می‌توانند در پست دفاع وسط بازی کنند که البته اگر رضایت نادری از باشگاه بلژیکی گرفته نشود باید راهی این کشور شود و همچنین انصاری نیز دچار مصدومیت شد.

کنعانی جوان سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، استقلال تهران و سایپا را دارد و پیش از حضور در استقلال مدنظر پرسپولیس بود، اما در آخرین ساعات به تیم آبی پوش پایتخت پیوست و با توجه به مصدومیت و ... نتوانست دوران خوبی را در این تیم سپری کند.


بیشتر بخوانید:

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است

برانکو گزینه سرمربیگری الاهلی شد/ جدایی مرد کروات از پرسپولیس کلید خورد؟

کسب ششمین جام برانکو با پرسپولیس/ دبل بالاخره فرا رسید


انتهای پیام/

کنعانی زادگان پرسپولیسی می شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.