سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوشان استان قزوین در لیک جهانی کاراته

بهمن عسگری و حسن نیا در فینال و رده بندی، آسیا بری و میرزایی حذف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهمن عسگری و مجید حسن نیای ملی پوشان استان قزوین در پایان مبارزات روز نخست لیگ برتر کاراته وان چین به دیدار فینال و رده بندی راه یافتند.

بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در دیدار اول خود مقابل یاسین سکوری از مراکش قرار گرفت و بعد از تساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده دیدار شد. او درمبارزه دوم ۵ بر صفر غلام عباس سعادی از پاکستان را برد.

عسگری سپس مقابل کن نیشیمورای ژاپنی بعد از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او در این دیدار ۳ بر یک ارمان التیمور ترکیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.

عسگری در دومین حضورش در فینال لیگ‌های برتر در سال ۲۰۱۹، روز یکشنبه با داستونبک اوتابالایف از ازبکستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

در همین وزن علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان در اولین دیدار ۴ بر ۳ مقابل لوئیجی بوسا ایتالیایی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، مجید حسن نیا دیگر نلی پوش استان ابتدا ۲ بر صفر هو لی از هنگ کنگ را شکست داد، سپس ۲ بر یک از سد عبدالله الحربی از عربستان گذشت. او در مبارزه سوم با نتیجه ۴ بر ۳ یونوسکه مینامی از ژاپن را شکست داد.

حسن نیا در چهارمین دیدار ۵ بر صفر نتیجه را به قیصر آلپیسبار از قزاقستان واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

حسن نیا در مبارزه رده بندی آیکوت کایا از ترکیه را ۲ بر یک مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بروس داگلاس برزیلی خواهد رفت.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی دیگر ملی پوش استان در دیدار نخست خود مقابل هیروتو گومیو از ژاپن در وقت قانونی مبارزه به تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی برنده تاتامی اعلام شود. او در مبارزه دوم ۳ بر صفر مقابل ماریو هوزیچ از مونته نگرو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/م

ملی پوشان قزوینی در لیک جهانی کاراته

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.