سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تربت جام؛

اسلام خواهی و مقاومت مولفه‌های مهم امام خمینی

خطیب جمعه تربت جام گفت: حضورجوانان در محافل مذهبی، نمازجمعه و جنگ افتصادی کم رنگ و این برای آینده انقلاب اسلامی خطرناک است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز جمعه تربت جام گفت: جوان نیروی عظیم و متراکم و توان و قدرت بالایی دارد و اگر به او توجه نشود ابتدا به خودش وسپس خانواده و دیگران را بیچاره می‌کند که هزینه جذب جوان برای تبدیل شدن به یک انسان بزرگ کمتر است.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصلت‌های یک جوان تصریح کرد: یک جوان دارای تعالی جویی، تنفر از درجازدن، نیازمند هدایت و آگاهی، هویت خواه، شادو لذت طلب، بدبین به وابستگی، نیرومند و پرتلاش، اهل عشق و محبت، دارای عزت نفس، طالب علم و دانش، نقدکننده، آرمان خواه و آزادی طلب، پرنشاط، پیشرو، خلاق، مبتکر، ابداع واهل مشورت، رمز گرا، شهادت طلب و همیشه درحال یادگیری و کسب دانش است.

امام جمعه تربت جام با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی امین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) گفت: مهمترین دکترین و مولفه امام خمینی اسلام خواهی و مقاومت بود که به جامعه انقلابی هدیه کرد وسعادت دنیا و آخرت بشر را در گرو اسلام خواهی دانست.

طاهری افزود: گفتمان امام صلح طلبی بین مسلمانان و انسان‌ها و دعوت به صلح جهانی است.

وی ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی، سلطه ستیزی، مبارزه بافتنه مذهبی و طایفه‌ای و تشکیل جبهه ضد استکباری بین ده‌ها کشور اسلامی از گفتمان امام و رهبری است.

امام جمعه تربت جام تاکید کرد: به برکت انقلاب و شهدا تفکر مقاومت امام خمینی ره جهانی شده و موجب ناراحتی دشمنان اسلام و انقلاب گردیده است.

انتهای پیام/س.ج

صلح طلبی گفتمان امام خمینی (ره)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.