سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقط یکی از ۵ شناور آتش گرفته در اسکله نخل تقی بیمه بود

مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه بیمه لنج‌های صیادی و تجاری استان اجباری است گفت: متاسفانه در جریان آتش‌سوزی اسکله‌های بندر نخل تقی عسلویه و بوالخیر تنگستان تنها یک فروند شناور تحت پوشش بیمه قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جهانگیر دهقان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در بنادر نخل تقی و بوالخیر تنگستان افزود: آتش‌سوزی در اسکله بندربوالخیر تنگستان ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه رخ داد که با تلاش آتش‌نشانان ۱۴:۳۰ دقیقه مهار شد.

وی با بیان اینکه در حادثه بوالخیر یک فروند شناور تجاری در آتش سوخت تصریح کرد: این شناور که حامل کالای تجاری بود طعمه حریق شد که علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

مدیر بحران استان بوشهر به حادثه آتش‌سوزی در اسکله بندر نخل تقی پرداخت و بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز رخ داد که با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه مهار شد.

دهقان با قدردانی از نیرو‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های نخل تقی، عسلویه و منطقه ویژه پارس جنوبی افزود: در حادثه آتش‌سوزی در نخل تقی ۲ شناور ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، ۲ شناور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد خسارت دید و یک شناور بیش از ۳۰ درصد دچار سوختگی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید عنوان کرد: علت حادثه آتش‌سوزی در بندر نخل تقی در دست بررسی است.

مدیر بحران استان بوشهر با تاکید بر بیمه شدن اجباری شناور‌های تجاری و صیادی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد بحران استان بوشهر، تمام لنج‌های صیادی و تجاری باید به صورت اجباری تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که در حادثه نخل تقی ۵ شناور بیمه نبودند و تنها شناور حادثه دیده در بوالخیر تنگستان تحت پوشش بیمه قرار داشت.

دهقان با بیان اینکه شناور‌ها بدون داشتن پروانه بیمه اجازه فعالیت ندارند، گفت: هیچ شناوری اجازه خروج از اسکله بدون داشتن بیمه نامه ندارد.

انتهای پیام/م

بیمه لنج‌های تجاری و صیادی استان بوشهر اجباری است

برچسب ها: بیمه ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.