سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه دشمنی دشمنان با دین اسلام تمامی ندارد گفت: رئیس جمهور آمریکا و متحدانش همیشه علیه ما توطئه‌چینی می‌کنند، زیرا جنگ بین حق و باطل پایان‌ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت الاسلام حسن طاهری امام جمعه موقت همدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه وعده‌های مسؤولان باید به مرحله عمل برسد اظهار کرد: مسوؤلیت گرفتن کار بسیار دشواری است و باید دید که یک مسوول چه میزان به امور مردم رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به حقوق مردم در دین مبین اسلام مورد تأکید ویژه قرار گرفته است، خواستار توجه به این مهم از سوی مسوولان امر شد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به اینکه برخی از وهابیون عناد ویژه با اهل بیت (ع) دارند افزود: این گروه ضاله مسلمانان بسیاری را قتل عام کردند.

وی با اشاره به اینکه متوکل عباسی نیز با اهل بیت (ع) دشمنی سختی داشت تصریح کرد: امروز سالروز هلاکت متوکل عباسی ملعون است که بار‌ها مزار سیدالشهدا (ع) را تخریب کرد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه دهمین خلیفه بنی‌عباس به دست فرزندش کشته شد ادامه داد: امام علی (ع) همه این موارد را پیش‌بینی کرده بودند و در مورد امروز نیز فرموده بودند که گروه گروه به زیارت امام حسین (ع) می‌شتابند.

طاهری با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با دین اسلام تمامی ندارد گفت: رئیس جمهور آمریکا و متحدانش همیشه علیه ما هستند، زیرا جنگ بین حق و باطل پایان‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در این پیکار نابرابر تنها با یاری خداوند پیروز می‌شویم گفت: با اعتماد به خدا می‌توانیم بر مشکلات فائق آمده و بر دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/د.ا

امریکا دشمن اول ملت ایران است

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.