سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی در کتاب «در سایه آفتاب»

کتاب «در سایه آفتاب» یادداشت‌هایی از زندگی بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کتاب «در سایه آفتاب» با هدف مطالعه سیره عملی امام خمینی (ره) نوشته شده تا بخشی از شیوه‌های رفتاری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به خوانندگان معرفی کند.

این کتاب واگویه‌های مردی است که بیست‌وپنج سال از عمر خویش را در سایه و محضر بزرگ‌مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی (قدس سره) بالیده است و دریغش آمده تا گوشه‌هایی از مشاهدات خود را چون جرعه‌ای زلال و دلپذیر در کام مشتاقان فضیلت، معرفت و بصیرت نریزد.

«در سایه آفتاب» در 12 بخش شامل «در راه آشنایی»، «پیوند با ولایت»، «التزام به ضوابط»، «ویژگی‌های علمی و اخلاقی»، «پاسداری از اصول و ارزش‌ها»، «عشق متقابل»، «نظم و ترتیب در کارها»، «آگاهی، اشراف، جامعیت»، «پاسخ به مسائل شرعی»، «امام از منظری دیگر»، «عکس‌ها و پیوست‌ها» و «نمایه» می‌شود.

در پشت جلد کتاب آمده است: «صفحه پیش رو واگویه مردی است که بیست‌‏و‏پنج سال از عمر خویش را در سایه و محضر بزرگ‏مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی، قدس سره، بالیده است و دریغش آمده تا گوشه‏‌هایی از مشاهدات خود را چون جرعه‌‏ای زلال و دلپذیر در کام مشتاقان فضیلت، معرفت، و بصیرت نریزد.»

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.