سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرانی سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان

سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان در مراسم گرامی داشت حجت الاسلام و المسلمین خرسند قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان در مراسم گرامی داشت حجت الاسلام و المسلمین خرسند قدردانی کرد.

حضور حماسی مردمِ پر شورِ مؤمنِ انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کازرون در طول یک هفته گذشته با زبان روزه و در هوای گرم برگ زرینی بر دفتر پرافتخار کازرون در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور گذاشت و پیام صریح و شفافی در حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

حضور شما مردم انقلابی در یوم الله قدس پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته مایه امید دوستان و ناکامی دشمنان شد و از سوی دیگر حماسه قدردانی شما مردم مومن کازرون در تشییع باشکوه پیکر شهید لیله القدر و همچنین حضور مستمر و باعظمت در مجالس مختلف نکوداشت و گرامی داشت آن عالم مجاهد، صحنه‌ای اعجاب‌انگیز آفرید که در طول تاریخ کازرون بی‌نظیر و در سطح کشور کم نظیر بود و این درحالی بود که دشمنان انقلاب از شکاف ایجاد شده طی یک‌سال اخیر در شهرستان حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.

به برکت این شهادت مظلومانه حماسه‌ای منسجم و پرشور ایجادگردید که همدلی و وحدت را تقویت، نقشه دشمنان رانقش برآب و انقلابی بودن کازرون را عیان‌تر کرد.

ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن در ماه مبارک رمضان جا دارد تا بار دیگر شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه راحل کازرون را مجددا به پیشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه شما مردم خونگرم و ولایتمدار شهرستان کازرون تبریک و تسلیت عرض نماییم. بی‌شک شهادت نشانه‌ی پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است.

امروز بر همگان به ویژه خواص لازم است اتحاد و انسجامی که به برکت خون آن شهید بزرگوار به دست آمده باهمه وجود حفظ نموده و اجازه تفرقه افکنی و موضع‌گیری‌های نابخردانه را به هیچ کس ندهند که در غیر این صورت در معادله و زمین دشمن بازی خواهندکرد و قطعا با واکنش جدی عناصرحزب‌الهی شهرستان مواجه خواهند شد.
انتهای پیام/م

قدرانی سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.