سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش بارن در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دلیلی عبور موج ضعیف بارشی از آسمان استان، در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه و جمعه، رگبار پراکنده باران، همدان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سید محسن موسوی کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع آسمان استان تا سه روز آینده پایدار است اظهار داشت: در ساعات پایانی بعد از ظهر امکان رگبار پراکنده باران در همدان وجود دارد که به گردشگران توصیه می‌شود برای برپایی چادر مسافرتی، ساعات شبانه را انتخاب کنند.

موسوی تاکید کرد: بارش‌ها لحظه‌ای و ضعیف است.

وی عنوان کرد: اسدآباد با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهر‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

انتهای پیام/د.ا

بارش پراکنده باران در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.