سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس یادگاری شهید حدادیان و دوستانش در خرداد۹۶

عکس یادگاری شهید محمدحسین حدادیان را در کنار دوستانش مشاهده میکنید، عکسی که مربوط به شانزدهم خردادماه سال نودوشش است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمد حسین حدادیان یکی از بسیجیان غیوری بود که در ماجرای اغتشاش دروایش آشوبگر در زمستان سال نود و شش به درجه رفیع شهادت نائل شد. آنقدر خبر شهادت محمدحسین ناگوار و ناراحت کننده بود که شخص رهبر معظم انقلاب برای قوت قلب و تسلیت‌گفتن به منزل خانواده شهید رفتند.

شهید محمدحسین حدادیان متولد سال۷۴ و دانشجوی رشته علوم سیاسی بود. عشق او به امام و رهبری سبب شده بود تا محمدحسین از دوران کودکی در مسجد و پایگاه بسیج فعال باشد. بنا به گفته پدر شهید، در شب حادثه و اغتشاش دراویش، محمدحسین در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه(س) حضور داشت که با شنیدن خبر وحشی‌گری دراویش داعشی سریعا برای مقابله با اخلالگران عرصه امنیت به محل حادثه رفت. درباره نحوه شهادت شهید حدادیان پدرش که آن شب در محل حادثه حضور داشت این چنین می‌گوید: محمدحسین در ابتدا با اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل سمند زیر گرفته شد و این اتومبیل دوبار از روی وی رد شد و محمد حسین را به شهادت رساند.

در ادامه عکس یادگاری شهید محمدحسین حدادیان را در کنار دوستانش مشاهده میکنید، عکسی که مربوط به شانزدهم خردادماه سال نودوشش است و حالا پدر محمد حسین با انتشار این عکس در کانال مجازی شهید حدادیان نوشت:

"در سرم نیست
بجز حال و هوای تو
و عشق...
شادم از اینکه
همه حال و هوایم تو شدی . . .

دلتنگت هستیم محمدحسین جان...محمدحسین جان دوسال پیش در چنین روزی کنارمان بودی ولی حالا فقط به یادت دلخوشیم.(عکس به تاریخ ۱۶ خرداد ۹۶)...روحت قرین رحمت خداوند باد در بهشت برین ان شاء الله"

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Aa
۰۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
یادش و راهش گرامی باد و از خدا برای خانواده محترم صبر خواهانم