سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان خبرداد:

سیستان وبلوچستان جوانترین استان کشور /۶۷ درصد مردم استان زیر ۳۰سال سن دارند

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷درصد مردم این استان زیر ۳۰سال سن دارند که از این حیث جوان‌ترین استان کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا راحت دهمرده مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان اظهار داشت:۶۷درصد مردم این استان زیر ۳۰سال سن دارند که از این حیث جوان‌ترین استان کشور است.

وی افزود: میانگین سن در گروه‌های مختلف سنی در سیستان و بلوچستان نسبت به میانگین کشور نشان دهنده رده سنی جوان در این استان است.

وی ادامه داد: جمعیت گروه سنی کودک و نوجوان تا ۱۴ سال در سیستان و بلوچستان ۳۸/۳ دهم درصد است که میانگین کشور در این گروه سنی ۲۴ درصد است.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان بیان کرد: میانگین گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال در سیستان و بلوچستان ۲۸/۴ دهم درصد بوده در حالی که میانگین کشوری رقم ۲۵/۱ دهم درصد است.

وی تصریح کرد: میانگین گروه سنی میانسال ۳۰ تا ۶۴ سال در سیستان و بلوچستان ۳۰/۱ دهم درصد بوده در حالی که میانگین کشوری ۴۴/۸ دهم درصد است.

دهمرده اظهار داشت: میانگین سنی افراد ۶۵ سال به بالا در سیستان و بلوچستان ۳/۲ دهم درصد بوده در حالی که میانگین کشوری رقم ۶/۱ دهم درصد است.

وی همچنین درصد جمعیت خانوار‌های دارای جمعیت پنج نفر به بالا را در سیستان و بلوچستان ۳۴/۴۹ دهم درصد عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

سیستان وبلوچستان جوان‌ترین استان کشور است

برچسب ها: ثبت احوال ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.