سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد :

جمع آوری بیش از ۸۵۶ میلیون تومان زکات فطره در استان زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری بیش از ۸۵۶ میلیون تومان زکات فطره در استان زنجان خبر داد.

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:با استقرار هزار و ۴۷۶ پایگاه جمع اوری زکات فطره در استان زنجان با محوریت مساجد در جمع آوری وهزینه کرد تاکنون بیش از ۸۵۶ میلیون تومان زکات فطره جمع اوری وتوزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد رشد داشته است.
 
وی افزود:۱۰۰ درصد زکات فطره جمع آوری شده در عید سعید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان استان واریز شد و این جمع آوری همچنان ادامه دارد.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: با هماهنگی بانک‌های عامل استان زکات فطره جمع آوری شده در روز عید سعید فطر طی دو مرحله صبح وبعداز ظهر به حساب مددجویات تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ومددجویان بهزیستی واریز گردید.
 
دبیر شورای زکات استان زنجان با تأکید بر ضرورت توجه به اولویت هزینه کرد زکات فطره برای امور معیشت وقوت نیازمندان است، افزود: بر اساس آموزه‌های دینی اولویت اصلی هزینه کرد زکات فطره برای امور معیشت نیازمندانِ همان محل بوده و ضرورت دارد مؤسسات خیریه دارای مجوز جمع‌آوری زکات فطره نیز در هزینه کرد آن به این موضوع توجه کنند.

صفری بابیان اینکه امسال نیز همانند چند سال گذشته جمع‌آوری و هزینه کرد زکات فطره از طریق مساجد انجام شد، ادامه داد: به‌منظور رعایت مسائل، موازین و ظرافت‌های شرعی در هزینه کرد زکات فطره، با هماهنگی‌های انجام‌شده وجوهات جمع‌آوری‌شده از این محل، با محوریت ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد بین نیازمندان همان منطقه و محل توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

زکات فطره جمع آوری شده در روز عید سعید فطر به حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.