سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکینه الماسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرایط سخت اقتصادی باید برای مسئولان دوچندان باشد

نماینده مردم جم و عسلویه گفت: مردم در تفکرات حضرت امام جایگاه محوری داشت و مسئولان را خدمتگزار مردم می‌دانست.

سکینه الماسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط کشور در زمان تحریم تصریح کرد: استقلال و عدم وابستگی به قدرت‌های شرقی و غربی در نگاه امام خمینی (ره) جایگاه ویژه‌ای داشت. حضرت امام عمیقا باور داشت که هر رشد و پیشرفتی در کشور باید بر پایه آموزه‌های دینی و تکیه بر توانایی‌های جوانان باشد.

وی افزود: امام ملت ایران را ملتی بزرگ و آگاه می دانست. به آن‌ها اعتماد می کرد و نسبت به توانایی‌های آن‌ها مخصوصا جوانان خوشبین بود. همواره نگاه ایشان به توانایی‌های مردم بود. این نگاه اعتماد بنفس و عزت نفس مردم ایران را که تحت تاثیر قدرت‌های عظیم به حاشیه رفته بود را به آن‌ها برگرداند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر ادامه داد: امام در مواجهه‌ی با دشمنی‌ها و دشمنان برخورد شجاعانه و فعال داشت، برخورد از روی ضعف و انفعال نداشت؛ امام هرگز منفعل نشد. نه احساس ضعف کرد و نه از خود ضعف نشان داد، در مقابل دشمنان به صورت قدرتمندانه و فعال ایستاد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در پایان افزود: نگاه مسئولان فعلی باید همانند امام نسبت به دشمن واقع بینانه باشد. ایشان هرگز در طول ده سال حضور بابرکت خود در رأس نظام اسلامی به دشمن اعتماد نکرد، به پیشنهاد‌های دشمن بدبین بود، به تظاهرات آن‌ها بی‌اعتنا بود و دشمن را به معنای واقعی کلمه دشمن میدانست و به او اعتماد نمی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امین
۱۵:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
ایشون نماینده دیر و کنگان هم هستند