سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری ۲۲۱ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) خراسان‌جنوبی گفت: از صبح روز عید سعید فطر تا پایان شب ۲۲۱ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره در استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) خراسان‌جنوبی از برپایی یک هزار و ۲۵۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره توسط کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح معابر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد همچنان برپا و مردم می‌توانند وجوهات مورد نظر را پرداخت کنند.

وی از جمع‌آوری ۲۲۱ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان زکات فطریه و کفاره از محل مصلی‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در خراسان‌جنوبی خبر داد و بیان داشت: از این مبلغ ۱۲۹ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۵۰ تومان زکات فطریه و ۸۳ میلیون ۷۹۰ هزار و ۴۰۰ تومان کفاره بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه سال گذشته ۱۴۴میلیون و ۴۴۷هزار و ۶۰۰ تومان در روز عید فطر زکات فطریه و کفاره جمع‌آوری شد، تبیین کرد: جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان‌جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است.

رفیعی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطره گفت: روش‌های پرداخت الکترونیکی و دیجیتال زکات فطره در این زمینه بسیار کمک کننده است و خیران می‌توانند زکات خود را از طریق شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* به‌وسیله تلفن همراه و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir به دست نیازمندان برسانند.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته در مجموع ۲۳۵ میلیون تومان فطریه و کفاره در استان جمع‌آوری شد، تبیین کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در راستای کمک به نیازمندان کمیته امداد و سایر اقشار کم‌درآمد افزایش خوبی داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) خراسان‌جنوبی در پایان اعلام کرد: وجوهات جم آوری شده پس از جمع‌بندی در اختیار مؤسسات خیریه و مراکز درارای مجوز قرار و همچنین مبالغ اختصاصی کمیته امداد نیز صرف کمک به ایتام و خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام /ط ا

برپایی یک هزار و ۲۵۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره توسط کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.