سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان کاراته المپیک جوانان درگذشت/زمان تشییع و خاکسپاری ورزشکار فارسی اعلام شد

دارنده نشان طلای کاراته المپیک جوانان بر اثر تصادف جان باخت.

احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد:  نوید محمدی ورزشکار و دارنده نشان طلای کاراته المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین بر اثر تصادف در تونل کوهسار درگذشت.

وی ادامه داد: محمدی از امیدهای کاراته استان فارس برای حضور در المپیک توکیو بود که قرار بود با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون کاراته در تمرینات تیم ملی بزرگسالان حضور یابد.

 احمد مبارکی تصریح کرد: کسب مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین المللی ارومیه از افتخارات این ورزشکار فارسی بود.

رئیس هیات کاراته استان فارس این ماتم تلخ و جانسوز را به خانواده نوید محمدی ورزشکار فارسی و جامعه کاراته ایران تسلیت گفت و برای وی علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسالت داشت.

مراسم آخرین بدرقه نوید محمدی قهرمان المپیک جوانان کاراته تا منزلگاه ابدی وی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا جمعه ۱۷ خرداد از مسجد امام حسن مجتبی شهرک کشن واقع در بلوار مطهری جنوبی تا قبرستان شهدای گلشن واقع در ابتدای بلوار والفجر است.

انتهای پیام/چ

 قهرمان کاراته المپیک جوانان به دیار باقی شتافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.