سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد

استان یزد دارای بیشترین رشد پیک‌بار در کشور است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: پیک بار صنایع بزرگ استان یزد نسبت به سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، استان یزد را با توجه به عمده مصرف انرژی در صنعت، دارای شرایطی متفاوت توصیف کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی سال جاری و خنک‌تر شدن هوا در استان، شاهد رشد ۲۰ درصدی پیک‌بار صنایع بزرگ نسبت به سال ۹۷ هستیم.

صباغزادگان افزود: در سال گذشته با کاهش ساعات کاری ادارات که با مدیریت شرکت توزیع یزد انجام شد، ۲۰ مگاوات صرفه‌جویی داشتیم که در همین رابطه، امسال نیز به ادارات، بانک‌ها و مراکز مهم استان برای کاهش اثرات خاموشی و به مدار آمدن دیزل‌های اضطراری توسط شرکت توزیع برق هشدار داده شده است.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد اظهار کرد: هرچند در سال گذشته همکاری و همدلی آگاهانه‌ای بین صنایع با صنعت برق انجام گرفت، اما با توجه به شرایط خاص موجود، مشترکان صنعتی موظف به مبادله تفاهم‌نامه‌های مدیریت مصرف هستند چراکه طبق دستورالعمل شرکت توانیر، مدیریت شبکه برق کشور حق اعمال خاموشی بیش از سقف تعیین‌شده را برای استان‌ها دارد.

صباغزادگان پیک‌بار تابستان سال ۹۷ استان یزد را ۱۵۳۰ مگاوات اعلام و خاطرنشان کرد: پیک‌بار استان در زمستان نیز به حدود ۱۱۰۰ مگاوات رسید که نشان‌دهنده این است که به دلیل صنعتی بودن استان، این میزان از یکنواختی نسبی در تابستان و زمستان برخوردار است.

وی گفت: در سال ۹۸ نیز با وجود این که مشترک جدیدی اضافه نشده است، اما با توجه به شرایط به وجود آمده در بحث صادرات، مشترکان موجود که با ظرفیت پایین دیماند قراردادی خود در سال گذشته فعالیت می‌کردند امسال مصرف دیماند خود را به حداکثر رسانده‌اند.

انتهای پیام/ غ

 رشد ۲۰ درصدی پیک‌بار صنایع بزرگ یزد نسبت به سال ۹۷

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.