سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت کسبه سیل زده پلدختر را مورد حمایت قرار دهد

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت کسبه مناطق سیل زده پلدختر را مورد حمایت خود قرار دهد تا شهر به حالت عادی برگردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پل‌دختر گفت: خسارات ناشی از سیل به کسبه و اصناف از ۲ ناحیه است یکی محل کسب که مالکان مغازه ها از تسهیلات بهره‌مند شدند اما لازم است که جبران خسارت و آسیب های سیل به کسبه مستاجر نیز مورد توجه ویژه شود.

وی افزود: در منطقه سیل زده پلدختر بنیاد مسکن باید به ۲ بخش مغازه های خسارت دیده و مستاجرانی که وسایل، امکانات تجهیزات آنها مانند لوازم خانگی یا سوپری و اقلام خوراکی آنها نیز در جریان وقوع سیل از بین رفته توجه کند.

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن باید علاوه برساختمان‌های مغازه ها که در جریان سیل تخریب شده خسارهای کسبه و مغازه دارانی را که مستاجر بودند را نیز در نظر بگیرد.

وی افزود: پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریالی بنیاد مسکن هیچ دردی از صنوفی که در جریان وقوع سیل خسارت میلیاردی متحمل شدند را دوا نمی کند.

کاظمی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی رسیدگی به امورصنوف آسیب دیده از سیل در پلدختر است بر این اساس وزیر به شهرستان سیل زده پلدختر دعوت شد و باید هرچه سریعتر به جبران خسارات کسبه سیل زده رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دولت برای کسبه ها خسارت دیده از سیل در پلدختر برنامه ندارد، افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد خسارات جدی ناشی از سیل متوجه اصناف شده است تا زمانی که صنوف کار و کاسبی خود را راه اندازی نکنند مورد حمایت قرار نگیرند وضعیت و چهره شهر بحران زده پلدختر تغییر نخواهد کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین انتظار می رود در راستای تغییر چهره شهر و برگشتن آن به حالت عادی دولت به اصناف سیل زده توجه ویژه‌ای داشته باشد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

آخرین وضعیت سیل زدگان لرستان

برچسب ها: سیل ، کسب و کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.