سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افول موریانه‌وار آمریکا +اینفوگرافیک

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه‌ای، براساس بیانات اخیر رهبر انقلاب و دیگر اطلاعات تکمیلی موجود در رسانه‌ها، اطلاع‌نگاشت افول موریانه‌وار آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز و همزمان با سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمه‌ الله علیه) با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

ایشان در این مراسم، ارزیابی صحیح از جبهه‌ی مقابل و واقعیات مربوط به آن را برای گرفتار نشدن در خطای محاسباتی، ضروری خواندند و گفتند: برخی از صاحب‌نظران و اندیشمندان آمریکایی، در توصیف اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این کشور، از تعبیر «افول موریانه‌وار» استفاده کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به آمارهای رسمی که نشانگر افول اقتصادی آمریکا و کاهش عجیب تأثیرگذاری آمریکا در اقتصاد جهانی است، خاطرنشان کردند: در عرصه‌ی سیاسی نیز اقتدار آمریکا افول کرده که انتخاب فردی با مختصات آقای دونالد ترامپ، واضح‌ترین و بهترین نشانه برای افول سیاست آمریکا است. ایشان افزودند: سپرده شدن سرنوشت بیش از ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت آمریکا به دست فردی که در مورد تعادل فکری و روانی و اخلاقی او ابهامات و تردیدهای جدی وجود دارد، دلیل آشکاری بر افول سیاسی و اخلاقی آمریکا است.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب، براساس بیانات اخیر ایشان و دیگر اطلاعات تکمیلی موجود در رسانه‌ها، اطلاع‌نگاشت افول موریانه‌وار را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۲۰:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
ولی نهادهای بین المللی امار خیلی متفاوتری با این آمارها میدن