سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز شمارش معکوس برای بهره برداری پل ماشلک در کمربندی نوشهر

پل ماشلک در کمربندی نوشهر که بر اثر وقوع سیلاب تخریب شده بود دو هفته دیگر زیر بار ترافیک می‌رود.

نجفی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با پیگیری مسولان شهرستان نوشهر و تلاش کارکنان اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان ساخت پل ماشلک که در براثر سیلاب تخریب شده بود در حال تکمیل است.
 
وی افزود: حفاری و شم گذاری ساخت پل ماشلک در کمربندی نوشهر انجام شده است و تا دوهفته دیگر زیر بار ترافیکی خواهد رفت.
 
مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه پارسال که بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید بسیاری از رودخانه‌های مهم شهر نوشهر به ویژه «ماشلک» طغیان کردند و گوشواره‌ها و پایه‌های سست پل موسی‌آباد بر روی رودخانه «ماشلک» در ضلع جنوبی از سمت شرقی به درون رودخانه ریزش کرد.
 
نجفی افزود: کمربندی نوشهر و چالوس یکی از پر تردد‌ترین جاده‌های این منطقه است و اکنون به دلیل تخریب پل عبور خودرو‌ها از داخل شهر انجام می‌شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز گفت: از ۱۳ خرداد امسال تا امروز، ۵ میلیون و ۳۸ هزار ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.
 
نجفی با اشاره به تردد درون استانی ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۴۴ دستگاه خودرو افزود: آمار ورودی خودرو‌ها در این مدت به استان ۴۱۲ هزار و ۷۰۶ و خروجی ۲۲۲ هزار و ۲۳۲ دستگاه گزارش شده است.
 
وی پرترددترین جاده‌های مازندران از ۱۳ خرداد تا امروز را ساری، قائم شهر، بابل، آمل، بابلسر، بابل، قائم شهر، بابل و بالعکس و نیز جاده سوادکوه نام برد و گفت: این استان رتبه چهارم تردد کشور (۶.۵ درصد) را داراست.
 
 
انتهای پیام/آ



پل ماشلک در کمربندی نوشهر دو هفته دیگر بهره برداری می‌شود

برچسب ها: سیلاب ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.