سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پیامی این روز مبارک را تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در پیامی این روز مبارک را تبریک گفت.

متن پیام دکتر مجید یزدان‌پناه به شرح زیر است:

در ایستگاه مفرح پاکی و زلالی رمضان، غبار جان را در چشمه‌ساران معنویت شستید و از خوان رحمت الهی بهره‌ها چیدید. از دروازه‌ی نورانی شب‌های مبارک قدر در‌های عنایت به روی‌تان گشوده شد و در عید خجسته‌ی فطر، کارنامه‌ی قبولی‌تان در دست، از لطف بزرگ دادار هستی‌بخش برخوردار شدید.

کدام شادی بالاتر از این است که خدای منان با لطف خویش، طاعات بندگانش را در این ماه مبارک بپذیرد؟ امام علی (ع) چه زیبا می‌فرماید که: «انّما هو عید لمن قبل اللَّه صیامه و شکر قیامه»؛ امروز عید واقعی است. برای آن کسی که خدا روزه و نماز و عبادت او را در ماه رمضان قبول کرده باشد؛ و شما روزه‌داران گرانقدر مصداق بارز این کلام مبارک هستید.

خوشحالیم که آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این ماه عزیز با بهره‌مندی از نفس روح‌بخش فرهنگیان ارجمندش با برپایی نشست‌ها، همایش‌ها، جلسات و کلاس‌های ویژه‌ی تفسیر، آموزش و تبیین نورانیت کلام وحی و معنویت ماه مبارک رمضان توانست دانش‌آموزان را با کلام وحی، انس بیشتری دهد.

همایش هزاران‌نفری حافظان جزء سی‌ام قرآن کریم آغازی تازه‌تر بر این عزم جدی بود تا بارقه‌های معنوی این حرکت‌های سازنده در جای جای این خاک تاریخی منتشر شود.

اینجانب صمیمانه عید الهی فطر را به همه مردم استان کرمانشاه، به‌ویژه فرهنگیان شریف، دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی آن‌ها تبریک می‌گویم. شمیم نسیم شیرین فطر از کوچه باغ‌های آسمانی رحمت پروردگار بر جان‌های شما خوبان گوارا باد.

 

 

انتهای پیام/د

فرا رسیدن عید سعید فطر

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.