سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ترافیک در جاده های استان همدان

تردد خودروها در جاده ای تهران - همدان، کرمانشاه -همدان و تهران به ملایر افزابش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ رضا عزیزی ، رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش تعداد خودروها و همچنین حجیم شدن ترافیکدر مفایسع با دیروز  خبر داد.

وی گفت: با توجه به شروع تعطیلات از روز گذشته ترافیک پرحجم در محور حاکم شد و با ورود مسافران بیشتری به استان همدان امروز شاهد افزایش تردد و سنگین شدن ترافیک هستیم‌.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: پیش بینی می‌شود که این سطح از ترافیک تا فردا ادامه داشته باشد و مسافران همچنان به استان همدان سفر کنند اما از ساعات پایانی پنجشنبه و روز جمعه، ترافیک در مسیر برگشت و محورهای خروجی استان سنگین خواهد شد.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادفی که منجر به فوت و یا خسارت شدید شود نداشته‌ایم و عوامل پلیس راه در محورها مستقر هستند تا از بروز حوادث تلخی چون تصادف جلوگیری کرده و در حال خدمات رسانی به مسافران و گردشگران باشند.

رئیس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: برای داشتن سفری ایمن و بی خطر مهمترین اصل، رعایت نکات ایمنی رانندگی و سرعت مجاز است که رانندگان با رعایت و انجام این اصل می‌توانند خود را در برابر حوادث ناگوار و جبران نشدنی ایمن سازند.

انتهای پیام/ا

افزایش حجم ترافیک نسبت به روز گذشته در محورهای مواصلاتی همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.