عجله خلبان جنگنده باعث وارد شدن خسارت چند میلیون دلاری به این جت جنگی شد.
به گزارش گروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان؛ خلبان جنگنده میگ ۲۹ پیش از اینکه به طور کامل از زمین بلند شود، چرخ های جنگنده را جمع کرده و همین موضوع باعث بروز حادثه شد.
بعنوان معلم تست این هواپیما عرض میکنم که این فیلم حادثه نیست بلکه برای اثبات قابلیت نشستن بدون چرخ و قدرت کنترل آتش سوزی در خود میگ29 البته در خود کارخانه سازنده انجام شده است
در انتهای این تمرین عوامل کارخانه خلبان را مورد تحسین قرار میدهند
بلحاظ فنی:
میگ29 در حالتی که سرعت به حد بی وزنی هواپیما میرسد قادرست با نرخ صعود بینظیری اوج بگیرد که در بین تمام جنگندهها بی همتاست
اگر دقت کنید عمد خلبان در بازگرداندن هواپیما به روی باند قابل مشاهده است
میثم.
۰۹:۲۵ ۱۴ تير ۱۳۹۸
باسلام وتشکر از جنابعالی بابت توضیح بسیار خوبی که فرمودید.
بنده هم با نظر شما موافقم و اتفاقاً خاستم بگم که حرکت خلبان در بازگرداندن جنگنده به باند عمدی بوده و احتمالاً برای تست یک مورد خاص اینکارو کرد.
علی نصیروندگرمی
۲۰:۴۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام.اقای معلم تست،مارو هم ببر تست هواپیما و بازسازی ان،ادم فنی هستم سه سال تو بازسازی سلاح سبک کارکرده،سه ماه کاراموزی در مکانیکی خودرو،یک ماه تراشکاری سرسیلندر و...فوق لیسانس و...دهه شصتی،جویای کار هستم.باتشکر
در انتهای این تمرین عوامل کارخانه خلبان را مورد تحسین قرار میدهند
بلحاظ فنی:
میگ29 در حالتی که سرعت به حد بی وزنی هواپیما میرسد قادرست با نرخ صعود بینظیری اوج بگیرد که در بین تمام جنگندهها بی همتاست
اگر دقت کنید عمد خلبان در بازگرداندن هواپیما به روی باند قابل مشاهده است
بنده هم با نظر شما موافقم و اتفاقاً خاستم بگم که حرکت خلبان در بازگرداندن جنگنده به باند عمدی بوده و احتمالاً برای تست یک مورد خاص اینکارو کرد.